Popis reklamačného porcesu

 

icons-complaint_process1.png icons-complaint_process2.png icons-complaint_process3.png icons-complaint_process4.png
Zadanie reklamácie a pridelenie reklamačného čísla Prijatie tovaru, kontrola technikom, oprava v servise alebo výmena tovaru V priebehu reklamácie ste informovaný a vždy presne viete, v akom je stave Reklamáciu riešime v čo možno najkratšom termíne, najneskôr do 30 dní pri fyzických osobách

 

Ako môžem reklamovať tovar?

 

Reklamácia online

Tovar môžete jednoducho reklamovať pomocou nášho kontaktného formulára. Po vyplnení a odoslaní vám zašleme číslo reklamácie. Toto číslo použivajte prosím pri ďalšej komunikácii ohľadom vašej reklamácie. Priložte ho aj do zásielky pokiaľ reklamovaný tovar posielate poštou alebo ho prinete so sebou pokiaľ reklamovaný tovar donesiete osobne na prevádzku. V oboch prípadoch postupujte podľa pokynov nižšie.

Reklamovať online

 

Reklamácia osobne na prevádzke

  • Tovar prineste osobne na našu prevádzku IRISANA s.r.o., prevádzka Aroma Elements, Harmónia 3494, 90001 Modra. Termín si prosím dohodnite vopred na čísle 0903 254 422.
  • Pre urýchlenie vybavenia reklamácie odporúčame zadať reklamáciu onlin e cez kontaktný formulár.

 

Otázky a odpovede

Zakúpil som produkt a nie je funkčný. Ako postupovať?

Tovar vráťte v rámci 14 dňovej lehoty na odstúpenie od kúpnej zmluvy. Tovar pošlite poštou so sprievodným listom alebo prineste osobne na adresu prevádzky Aroma Elements.

Aké dokumenty potrebujem k reklamácii?

K reklamácii potrebujete doklad o zakúpení alebo číslo objednávky. Pokiaľ tovar pošlete poštou, nezabudnite priložiť sprievodný list s podrobným popisom závady a spätným kontaktom na vás.

Je potrebné prinieť aj príslušenstvo?

Áno, príslušenstvo môže byť príčinou poruchy a zväčša je potrebné pre otestovanie zariadenia.

Mám poruchu na príslušenstve. Je potrebné k reklamácii priniesť aj hlavný produkt?

Áno. Príslušenstvo nie je spravidla možné reklamovať samostatne, takže odporúčame doručiť k reklamácii vždy aj hlavný produkt.

Potrebujem originálny obal od výrobku?

K podaniu reklamácie nie je potrebné mať originálny obal od výrobcu, ale odporúčame ho použiť pri zasielaní tovaru.

Môže reklamáciu vyzdvihnúť aj niekto iný?

Áno, stačí nám túto osobu nahlásiť telefonicky, emailom alebo cez kontaktný formulár ako kontaktnú osobu. Zároveň je potrebné,  aby preberajúca osoba mala zo sebou doklad o prijatí reklamácie. Pokiaľ ste firemný zákazník, prípadný dobropis preplácame iba splnomocnenej osobe, ktorá je u nás registrovaná.

Dostal som v servise protokol o neporaviteľnosti. Čo robiť?

Originál protokolu nám zašlite poštou alebo doneste osobne na adresu prevádzky. Po overení protokolu u dodávateľa vám zašleme dobropis pre vrátenie peňazí za tovar.

Môžem si pri reklamácii produktu vybrať, či chcem nový produkt alebo peniaze späť?

Áno, pri zadávaní reklamácie si môžete stanoviť preferovanú možnosť riešenia reklamácie. Konkrétne vyriešenie reklamácie sa však stanovuje v zmysle zákona.

Je pri reklamácii nutné mať so sebou doklad o zakúpení produktu?

Nie, pri reklamácii produktu nie je nutné mať so sebou doklad o zakúpení produktu. Postačí vám email s potvrdením objednávky, číslo objednávky alebo sériové číslo porduktu.